Regenerator

Några av ledorden för arbetet med Regenerators varumärke var humanism, värme, förtroende och proffesionalism. I arbetet ingick:

  • Varumärke
  • Grafisk manual
  • Visitkort m.m.
  • Word- och Powerpointmallar

Och inom kort kommer en webbsajt.

Moser Movement

Moser Movement jobbar med coaching för skådespelare och andra som behöver hjälp med sitt kroppsspråk. Hon har även kurser i presentationsteknik. Hon arbetar alltså med helheten, både kropp och sinne. Och just det ville vi förmedla med formspråket. Till exempel logotypens sammanhållna rörelse som nästan för tankarna till kvanfysik där allt går ihop i både partikel och vågform.

  • Varumärke
  • Illustrationsmanér
  • Webbsajt
  • Visitkort m.m.

Wuxi Griffin

Ett kinesiskt läkemedelsförpackningsföretag ringde och behövde en logotyp och grafisk manual. De ville ha något som kombinerade öst och väst, och förstås en grip.

  • Varumärke
  • Grafisk manual

Pagono

Pagono är experter på produktfotografering och automatisering av marknadsföring. De behövde hjälp att bli mindre ingenjörer och mer mode. I det här projektet hjälpte vi dem att hitta rätt bildspråk och rätt ton.

  • Webbdesign
  • Webbutveckling
  • Art Direction

Diverse logotyper